RSS

Me With My New Hobby


This is my latest hobby...actually not quite latest la..hobi ni dah lama ada dlm diri cuma jarang di asah...iaitu...photography...dulu bermain dgn SLR yg pakai filmnya..kamera tu pon dh hilang berkurun lamanya di curi org...

model ku yg setia & sedia beraksi...








Now i got my new gadget ,EOS 1000D , yg baru berumur seminggu++... tak sempat nk pergunakan sepenuhnya lagi..puas hati jugak la ngn hasilnya nk dibandingkan dgn LUMIX ku yg old school tu (jgn merajuk ye Lumix)..dah namanya pon old school n murah sah2 la mutunya kurenggg kannn..



a house for our new pet..mr turtle...

Ada sesapa yg de tips tuk hobi ni tak?Daku ni baru nk berjinak2 semula..ajaran yg cikgu ajar pon dah lupa la..dulu join kelas yg KEMAS anjurkan..free je tapi tu la tak bersungguh2..rugi lak rasanya...



wow!!abang dh tinggi la!!



Ada sesapa tau kedai mana yg jual barangn kamera yg murah2? aku tgh target nk bli telephoto lens tapi regenya mak aiiii..simpanan setahun pon lom tentu dapt bli kot...so will have to do with apa yg ada skang je le...





ada harapan jd arwah ikan2 ni...

Sesapa yg mempunyai hobi yg sama jgn segan silu berkongsi pengalaman dan hasilnya ye...



Mixer...

Lama sudah tak update blog ni.. sib baik masih hengat pw...penuh ngn sarang labah2..berabuk...hishh...


he he he...sbnarnya now sik sibukkan diri dgn berkebun n cafe ...tambah2 lak tempahan baju agak banyak..tak sempat nk blogging2 ni...masa yg ada terlebih sket tu digunakan plak utk Fb dan movie + rilek...


Sebenarnya bukan nk cita pasal sibuk...saja nk tanya kenkawan pasal mixer or bread maker ...ada sesapa tau produk mana yg bagus + harga berpatutan? cadangnya nk belikan mak benda alah ni and one for me osso.

my cousin belikan maknya product dr China (not sure apa brand)..tapi tak bagus so dia cadangkan guna yg ni...fr Taiwan..dia pon guna yg ni coz cikgunya kata this one better... the price RM1k++ up to1.5kg. ada sesape lg yg penah guna brand ni tak? or any suggestion for better brand?
Cadangan kegunaan adalah utk wat kek, uli tepung wat roti..laksa..



Felt Crafts For Sale

Mari...MAri...MaRi...Jualan murah!! Jualan Murah sempena pembukaan sulong Gedung niaga OjaCrafts.... Dapatkan segera...jangan malu jangan segan... Pilih jangan tak pilih...



Hair Clips- RM6 (1unit)
RM10 (sepasang)



Bugs Hair Clips



Flower Beads Hair Clips




Flower Alphabet Hair Clips


Key Chain - 1 unit RM5



Taxi Key chain




Mr. Snail Key Chain




Brooch - RM2 - RM5

Red Kebaya Brooch



Paper Clip - RM1-RM2




Book Mark - RM5

Kalerful Tree (cth daun-badannya lain- gambar akan diupload nanti)

Pelbagai barangan lain akan dipasarkan.Nantikan kemunculannya sedikit masa lagi.

Anda mempunyai idea dan design anda sendiri? Dan perlukan seseorang untuk merealisasikan rekaan anda? Sila emel ojacrafts@gmail.com . ( terhad kepada produk yang tersedia ada. Design yg kronik2 tak diterima ...takot tak termampu nk realisasikan lak nanti he he he )

p/s : Harga tidak termasuk pos


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...