skip to main |
skip to sidebar


Terima kasih Kak Ummi kerana sudi beri award pada kita...nanti kalau kita ada masa kita buat satu award untuk Kak Ummi dan teman2 semua..sementara itu kita pun nak kasi award ni kepada 1. All my followers
2. Sara
3. Ct
4. Zieha
5. Oniemia
6. Nabila
7. Coco
8. Wanie
9. Ieda
Syarat-syarat untuk ambil awards ini:1. Buat Posting tentang Award ini.
2. Linkkan pemberi awards ini di entri itu.
3. Copy-paste Image di atas.
4. Sebelum ambil jangan lupa tinggalkan komentar di entri ini.
ok..sudi-sudikan ambil award ini ye.
Award ini datangnya dari Coco Irdanish kepada semua followersnya...cute kan?...Thanks Coco..
So aku pun nak kasi gak award ni pada semua followers ku sebagai tanda kasih sayangku pada kalian...cewahhhhh...sudi2kan ambil jgn segan silu...
Award kali ini diterima dari Wanie untuk pengikut2nya....Thanks for the lovely award. Kalau kawan2 berminat dgn D'coupage sila la layari blog Wanie...Sungguh kreatif dan cantik hasil kerjanya...Thank again WANIE...
Thanks for the award ct. 1st time eber... xcited ni..dapat2 jer trus post kt blog ku.... actually award ni sempena menjadi voter bagi finalist contest seiras wajah.