RSS
Showing posts with label Outing. Show all posts
Showing posts with label Outing. Show all posts

~ Eat All You Can ~

Beberapa minggu yang lepas sempat juga saya menjelajah ke Bangi untuk memenuhi tuntutan selera yang membuak2 utk makan stemboat buffet. This is our 2nd trip to the place. 1st time makan di sini secara tidak sengaja terserempak ketika dalam misi mencari pakaian sukan.


Pusing punya pusing around Bangi terjumpa la ini kedai. Apa yang menarik adalah kedai ini dimiliki oleh Melayu dan harganya pun berpatutan dan memang dapat anugerah harga patut pun dan banyak pilihan makanan. Antaranya dari steamboat ke BBQ, seafood, marinated chiken, beef & lamb, mee goreng, nasi goreng, jeruk2, aiskrim, desert dan macam2 lagi lah. Semua ini dengan harga RM22 dewasa dan RM15 kanak2.


Tempatnya adalah di belakang Al-Ikhsan, Bangi. Dibuka dari 6pm-11pm (tak silap la). We were lucky as we got RM2 Discount Coupon during first visit which valid for 2nd visit. So instead of RM22, we only paid RM20 per head.




kot nak hubungi sila la call no di atas


saya yang tengah nak pegi ambil lagi makanan..sempat lg berposing.



saya yang sudah kekenyangan...burkk Alhamdulillah ...










Putrajaya Floria Festival 2009 - Part 2

Nothing much to say...just njoy the piccas...

Posing ala2 maut gitu...sempat lagi bgambar dgn S. Amin Shahab


Antara bunga2 yg terdapat di sana...mmg geram jer tgk bunga2 ni.

Antara xtvt yg disediakan kepada pengunjung...

Antara sayuran yg di tanam di sana...


Uncover The Lost World of Dinosaurs

These pixs were taken during a visit to Petrosains - DinoTrek2 14-06-2009 by built-in camera. All we have to do is look at the screen and pose as we like. then we can email all the photos...1 session =5 shoots...it's quiet fun ...sekali cuba nak lagi...cuba punya cuba sampai 4 sesi ..hehehhe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...