RSS

Make to Order - Fancy Cookies

Lately memang tak cukup tangan. So many things to do yet so little time... Now me sibuk dengan cookies lak...kalau ada sesiap yg nak order jangan segan2 PM me...

Me tak la pandai sgt memasak tapi me minat so rajin la juga mencuba...bila cuba sah2 la kene bawa ke pejabat ...sian my opismet kna jadi 'guinea pig' ..thanks ye...jgn serik tau...

Ini la antara hasil2nya...



ni tak siap lagi...kt tgh tu ada gambar bikar..x sempat nk tangkap gambo yg dh siapnya
ini adalah request dr my fren's mom. nak kasi studentnya sempena hari sains

Ready to export...


Maap ye..agak sencor..ni pelanggan yg request mcm ni sbb nk buat lingerie party k


love letter..sealed with a kiss...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...