RSS

~ Handphone Oh Handphone ~


Saya baru je beli ni semalam...



Balik rumah caj kasi penuh bateri. Seusai caj masukkan simkad. Tekan button on..alih2 screen gelap ajer...eh apahal lak handphone ni...takan baru ajer beli dah rosak..dah kene tipu ke? Tadi mamat cino ni kata barang ori bukan AP...test kt kedai ok jer.....tape ..esok aku terjah mamat ni..

so hari ni saya pon pegi melawat mamat cino tu skali lagi...test2 tak mau gak jalan...mamat tu siap komen simkad celcom taleh masuk kot...aikkk..ape barang simkad aku lak yg di katakan rosak...ok2 try masuk kao punya dg punya simkad..aik mana tau saya punya pakai dg...dari riak wajah sudah ku tau kao pakai ape mamt cino wehh... (padahal dia dh penah kasi no dia kat resit)..

test2 tak jalan gak...hangin aku di buatnya..kalau dh pakai sebulan dua tu ok la gak..ni tak sempat aku nk memanas2 kan badan dah rosak...ape barang ini macam..alih2 dia suh p sony service centre...ceh..ingatkan dapat la ganti yg baru je...

Nak buat macamana, nak tanak terpaksa la masuk spital dulu. ini la akibatnya kalau beli tak cek betul2. Lenkali test dengan simkad skali hokeyyy...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...