RSS

Bantulah Saya...

Sticky Mode
(Normal Entri di bawah)



Senja Ramadhan - pls vote for this pic


Tuan tuan dan puan puan sekalian...Bantu lah saya dengan men 'vote' gambar saya ini. Sekiranya tuan tuan dan puan puan sekalian men vote saya dengan byknya tuan puan akan memenangi RM100


Sila klik di sini utk mengundi http://www.foto-contest.com/public.php?page=1
JANGAN LUPA masukkan email anda sebelum mengundi bagi melayakkan anda memenangi RM100. Undian boleh dilakukan setiap 30 minit.

Terima kasih in advance bagi yang mengundi....i love u all muah muah muah

6 comments:

OnieMia said...

okeh skang gak aku vote... RM 100 banyak tuhhh...

alabgngah said...

ni cash ke dlm bentuk hadiah??

Oja said...

in cash beb...meh cepat undi. jgn lupa taruk email kt bwh skali tu kang x dpt lak duit

Anonymous said...

Salam semua.

Anda dijemput untuk menyertai Komuniti Blogger kami secara percuma. Berkenalan dengan blogger dari serata pelusuk dunia dan promosikan blog anda di IMCurtain.com

zieha said...

uihhh..nie contest mcm af kah..?kena vote2 nie..
nnti zieha terjah yek..
utk votekan u
goodluck:)

oja said...

bih kuang la...heheheh...terjah jgn tak terjah. vote byk2 tau...niway tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...