RSS

Battle of the Beads - A Challenge For Myself

Cam gempak je tajuk...actually aku telah mencelen diriku sendri untuk menyiapkan tempahan sulaman manik sebanyak 13 pasang (yg rasmi) dalam masa seminggu dari sekarang...tapi dgn bantuan kakak ku yg sorang tu la..of course...kalau aku sorang mati le tak tekejar....

Asalnya mmg aku tanak time dah tempahan...tapi nak wat camne hati aku ni lembut sgt...tak reti nk menolak..lebih2 lagi pelanggan siap bawak baju, baru tanya ble jahit tak??kesian la plak depe dah siap bawak ke opis dgn harapan aku menerimanya...arini saje aku terima 6 pasang baju..tapi bersyarat...simple n jahit di tangan saje...

Semalam time bungkusan yang di pos all the way from Kuantan..4 pasang baju untuk dijahit...plak tu siap ngan design pilihan diorng..mak aiiiii punya la heavyweight design...kalau simple dimple tu ok la gak dlm masa terdekat ni...ini betul2 mencabar bijik mata yg rabun...pasni kene tukar spek le plak...

Malam ni sempat gak me n sis abiskan 2pasang..design simple gile...coz tuan punya tak kisah design cemana...simple pon tape asal ada jahit manik...


tis one by me- ingat kalau sempat nk tambah 1 line lg




Ini by my sis, ANi...

tis one still in the making



Adakah aku berjaya pada cabaran kali ini???? kita tunggu dan lihat....wish me luck fren....Hopefully Allah bagi kekuatan n kesihatan untuk aku menyiapkan semua tempahan..Amin...



2 comments:

zieha said...

wah..air tangan menjahit manik rupenya..hehehe
bagus2.. next year zieha leh tempah yek:P

oja said...

hehehe bole2...ari2 pon bole tempah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...