RSS

CINABENG PUNYA JOKE...

Kali ni aku nak menceritakan cite yg agak lucu (pada aku la) yg dh agak lama berlaku...citenya camni.. better aku buat dlm perbualan le senang skit..

Bab 1

Narrator : Di sebuah gerai makan di Timur Semenanjung Malaysia duduk le sepasang kekasih campuran Melayu & Cina (lelaki bernama Uda-Cina, yang perempuan bernama Dara - Melayu)sedang nak order makanan, setelah penat berjalan seharian ronda2 town yg tak berapa nak besar sgt tu....

Pelayan : Minum apa cik?

Dara : Tea O Beng satu.

Uda : Tea O Beng tu ape?

Dara : Tea O Beng tu ialah Tea O ais..

Uda : Nape panggil Beng?

Dara : Tah la..dah mmg org sini panggil Beng utk minuman yang berais.

Dengan muka selamba badak jer si Uda pon manjawab....

Uda : Kalau macam tu saya nak Cina beng la satu.

Dara : erkk..cinabeng tu bukan air la sayang...itu ayat pasar....(sambil ketawa bedahak dahak)

Uda : OooO (sambil terkulat kulat)


Bab 2

Narrator : Di sebuah gerai makan di IbuKota Kuala Lumpur, Uda & Dara sedang berkira2 untuk memesan makanan (asik makan je si Uda & Dara ni tade keje lain ke..asal dating je makan...asal makan je dating..dating..makan...dating...makan)...

Pelayan : Minum ape bang?

Uda : Bagi saya limau beng satu..( dengan bangganya mengorder)

Pelayan : limau ape? (!#$%^)

Dara : erkk Limau ais ye...

Dara pon berbisik kepada Udanya "kat KL ni mana guna Beng la sayang...Beng tu kt Kuantan je"...Uda pon menjawab "mana saya tau...awak x bgtau saya pon"

Hampeh Dot Com....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...