
To all flower, Arts & Crafts lovers!!! JANGAN lepaskan peluang utk mengunjungi Pesta Bunga di Putrajaya yang akan berlansung dari 1-9 August 2009. Pelbagai program & aktivi menarik yang bakal di adakan termasuk la :
- Arts & Crafts Sales Exhibition
- Batik Painting (Canting) Workshop
- Creative Beads Art
- Ceramic Workshop
- Watercolor & Collage Workshop
- Cultural & Traditional Dance Show
- Face & Hand Nature Painting

Dan banyak lagi la...bukan hanya untuk ibu2 malah anak2 pon boleh turut serta dalam pelbagai aktiviti menarik. Nak tau maklumat lanjut sila la klik di banner tu ek......waahhhhhh aku ni dah mcm promoter la plak...saje je nk inform korang..kang ada lak yg cakap aku tak mengajak korang lak...


0 comments:
Post a Comment